GLEMTE SAGER: Vi hjælper gerne med at efterlyse glemte sager. Du bedes venligst kontakte os pr. telefon eller pr. email: booking@dolphintravel.dk straks efter hjemkomsten. Jo flere oplysninger du giver (hvad er glemt, hvor er det glemt etc.), jo større er chancen for, at vi finder dine ting. Når vi har modtaget din efterlysning, fremsender vi denne til rejsemålet, som herefter kontakter hotellet, busselskabet etc.
BORTKOMMET/BESKADIGET BAGAGE: Bortkommer eller bliver din bagage beskadiget under flyrejsen, skal du – umiddelbart efter landing, og inden du passerer tolden – kontakte flyselskabet/bagageservice i lufthavnen, for at udfærdige en skadesanmeldelse (PIR rapport). PIR rapporten skal bruge ved kontakt til eget forsikringsselskab eller ved kontakt til flyselskabet. Vær opmærksom på, at en PIR rapport ikke kan udfærdiges efterfølgende.
REKLAMATIONER: Det er i alles interesse, at evt. fejl eller mangler på ferien udbedres under ferien. Derfor er det vigtigt, at du med det samme kontakter vores guider på rejsemålet, hvis du oplever problemer. Undlader du at rette henvendelse til guiderne, mister du efterfølgende retten til at påberåbe fejl og mangler. Ønsker du at reklamere efter hjemkomsten, skal du sende en skriftlig reklamation efter ferien til booking@dolphintravel.dk. Husk at oplyse dit reservations/booking nr.